Maciej Wapniak Wapiński opinie, patoinwestycje, Wapniak coin, Szczepan Bentyn, tokeny personalne

 Maciej Wapniak Wapiński opinie, patoinwestycje, Wapniak coin, Szczepan Bentyn

 Zapraszam do grupy na telegramie https://t.me/ZglaszamyScamyPiramidy

 

 


 


 

 


 


 Giełda już nie istnieje.

 Coinbe.net / beatcoin.pl
https://www.cashless.pl/5462-knf-lista-ostrzezen-coinbe
https://bithub.pl/wiadomosci/polska-gielda-coinbe-net-umarla-nie-wyplacaja-srodkow/

 

 


 

 https://www.facebook.com/groups/tradingjam/posts/2918158425136871

 EDIT: jest oficjalne oświadczenie! -> w komentarzach.
Bardzo martwię się o Maciej Wapiński, jakoś dziwnie urwał się kontakt do niego, może miał wypadek czy coś? 🙂 Generalnie rozmowy zawsze szły płynnie i byłem bardzo elastyczny w swoich propozycjach dogadania się. Niestety nie mogę się skontaktować od roku - chłopak po prostu przestał czytać moje wiadomości, stąd moje zmartwienie, że może coś się stało.
Jako że mieszkam zagranicą, to tak zupełnie przy okazji szukam prywatnego detektywa, prawnika, windykatora, komornika (niepotrzebne skreślić), który mógłby pomóc rozwiązać ciągnący się od 2 lat drobny problem z kontaktem. Oczywiście wszystkie rozmowy są zarchiwizowane, a w blockchainie zostaje wszystko tak długo jak istnieje internet (dotychczasowe spłaty, uznanie długu, chęci dogadania się) - więc dostępne do wglądu dla pełnomocnika w Polsce.
Jeśli są inne osoby, które mają problem z kontaktem, to również zapraszam do kontaktu. Szczęśliwego Tajskiego Nowego Roku.


 


 


 


 


 


 


 

 

Maciej Wapiński
Dawid Starzykiewicz i do wszystkich obserwujących wątek.
Mam nadzieję, że po tym wpisie wszystko będzie jasne. Trochę za mało informacji było podane w poprzednim komentarzu. Rozmawiałem też ostatnio z kilkoma osobami co utwierdza mnie w przekonaniu, że robiony jest mi czarny PR a ja nawet nie jestem stroną w tej sprawie.
Wpis jest tak skonstruowany jakbym pożyczył bezpośrednio 25 ETH na działalność co jest nieprawdą.
Tak jak pisałem wcześniej - byłem twarzą i eksperymentem doświadczalnym w emisji personalnych tokenów przez ekipę Szczepana Bentyna i Personal Tokens.
NIE JA JESTEM EMITENTEM TOKENÓW WAP
NIE JA JESTEM TWÓRCĄ SMART KONTRAKTU ETH
Nie ja sprzedawałem tokeny - ja tylko za środki ze sprzedaży miałem działać - kupić sprzęt, tworzyć materiały i promować wapniakcoin co robiłem przez długi czas. Podsyłam przykład https://youtu.be/E_GmtafHO_g?t=259
dosłownie mówię o inwestorach wapniakcoin.
Jednak zainteresowanie tokenem było żadne i tak jak każdy token personalny ma niską użyteczność i płynność co widać po https://www.personaltokens.io/
Okazuje się, że nie musiałem i nie muszę oddawać ETH bo środki z ICO zostały słusznie spożyte. Stroną w sprawie jest Personal Tokens bo to był ich projekt któremu twarzowałem. Osobiście uważam, że to był błąd że brałem w tym udział.
Tak samo twarzowałem innym projektom, które Dawid pewnie wyciągnie - LomoCoin (straciłem 1 BTC na tym shicie), LifeStyleCoin (miałem płacone za chodzenie w ich koszulce) i wiele innych shitów które powstały w 2017 roku.
A ja bardzo dziękuję Dawidowi, że nagonił mnie na QASH czy Waltonchain wchodzący na Kucoin.
Jesteśmy siebie warci.

 


 Dawid Starzykiewicz Autor
Maciej Wapiński Po pierwsze o QASH napisałem Ci jako o projekcie, którego analizę znalazłem i była w porządku. Sprzedałem go rok później - bez straty, a zatem trzymał cenę. O Waltonchain nigdy do Ciebie nie pisałem - sprawdź logi. Natomiast zapomniałeś wspomnieć o AIX, o którym Ci wspomniałem... na którym każdy zarobił 7x po wejściu na giełdę kucoin - i miałeś 3 dni na jego zakup... więc, nie... nie jesteśmy siebie warci 🙂

 


 

Miej swój umysł i myśl samodzielnie, ja też jako człowiek mogę się mylić, jeśli zostałeś oszukany przez piramidę, scam związany z krypto, zapraszam do kontaktu.
inwentaryzacjaspolecznosci@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kanga exchange opinie, patoinwestycje, czy fundusze osób na giełdzie mogą być bezpieczne.

StarTerra STT opinie, patoinwestycje, Kamil Jarzombek, Pan Paragraf, Tomasz Kowalczyk